.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد

شمال نيوز: نماینده مردم سوادکوه، قائم شهر، جویبار و سیمرغ در مجلس گفت: حقوق بازنشستگان صنعت فولاد کشور در فروردین ماه سال آینده به طور کامل پرداخت می‌شود.

سیدهادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در سوادکوه به وضعیت حقوق بازنشستگان البرز مرکزی اشاره کرد و گفت: توافقی که با دولت داشتیم این بود که حقوق بازنشستگان البرز مرکزی منطقه ما به طور کامل پرداخت شود.

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، افزود: بازنشستگان البرز مرکزی حقوق بهمن و عیدی را گرفتند و حقوق اسفند را هنوز به طور کامل دریافت نکردند.

وی با بیان این که بازنشستگان فولاد اصفهان، دیروز حقوق بهمن و عیدی را گرفتند، افزود: برای حقوق اسفند ماه بازنشستگان البرز مرکزی مبلغ 150 هزار تومان به صورت علی‌الحساب پرداخت شده است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن عید و مشکلات اقتصادی موجود، پرداخت این مبلغ برای بازنشستگان را ظلمی در حق آنان توصیف کرد و یادآور شد: رایزنی هایی با معاون اول رئیس جمهور و مسئولان مرتبط با بازنشستگان صنعت فولاد انجام داده‌ایم تا شاهد حل مشکلات آنان باشیم.

وی به آخرین وضعیت تاسیس صندوق بازنشستگی صنعت فولاد اشاره و خاطر نشان کرد: سقف سهام مشخص شده است و به مرور باید انتقال انجام شود و ارزش قیمت سهام آن باید در بازار بورس کشف شود و به فروش برسد و یا عین آن با قیمت پایه به وزارت رفاه منتقل می‌شود.

حسینی، افزود: انتقال وضعیت بازنشستگان صنعت فولاد از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت رفاه در حال طی کردن مسیر قانونی است و صندوق بازنشستگی فولاد زیر نظر وزارت رفاه تاسیس می شود و هدف اصلی ما آن است که کارگران صدمه‌ای نبینند.

وی خاطر نشان کرد: آخرین مذاکره ما با دولت این بود که در آینده‌ای نزدیک صندوق بازنشستگی فولاد کشور زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاسیس می‌شود.

وی افزود: درمان بازنشستگان صنعت فولاد مانند سابق است و تغییری در شرایط درمان آنان ایجاد نخواهد شد.

حسینی با تاکید بر اینکه بازنشستگان البرز مرکزی با حضور در عمق معادن به تلاش و کوشش پرداخته‌اند و باید حقوقشان را به موقع و کامل دریافت کنند، یادآور شد: با پیگیری‌ها و جلساتی که با مجموعه دولت داشته‌ایم مقرر شده بود که ابتدا حقوق بازنشستگان منطقه ما آغاز شود و ظاهرا به دلیل اینکه برنامه‌ریزی کردند تا به همه بازنشستگان برسد مبلغ 150 هزار تومان پرداخت شده است.

نماینده سوادکوه، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی، بر پرداخت مطالبات بازنشستگان البرز مرکزی در فروردین تاکید کرد و افزود: حقوق و مزایایی بازنشستگان صنعت فولاد کشور به طور کامل در فروردین پرداخت می‌شود. /فارس

/ف250

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.